Heb je het afgelopen jaar een Bachelor- of Masterscriptie geschreven op het gebied van media of ben je daar momenteel mee bezig? 
Biedt jouw verhaal nieuwe inzichten ten aanzien van de media-inzet in een reclamecampagne of heb je hiervoor een originele invalshoek gekozen? Dan kan je met jouw scriptie meedingen naar de Mindshare Thesis Award en maak je kans op een betaald traineeship (Master) of stage (Bachelor) bij het grootste mediabureau van Nederland! Zie ook Mindshare Thesis Award.

Over Mindshare

Met ruim 7.000 werknemers in 87 landen claimt Mindshare één doel: bekendheid en winstgevendheid voor onze opdrachtgevers en hun merken. Wij helpen onze klanten dagelijks bij het realiseren van hun businessdoelstellingen. Dat doen we via Adaptive Marketing. Dit staat voor wendbaar en flexibel kunnen acteren op resultaten van onze communicatie-inspanningen. Meetbaar maken van KPI’s en verzamelen en rapporteren van de juiste data zijn daarvoor essentieel. Voordat we überhaupt beginnen, spelen consumenten-, media- en merkinzichten - Big Data – al de hoofdrol in het selecteren van de juiste media en middelen.

Alles begint en eindigt in media. En we bevinden ons in een bijzonder mediatijdperk. Meer technologie. Meer snelheid. Meer kanalen. Elk aspect van het menselijk leven wordt hervormd door veranderingen in media. We hebben meer plezier met woorden, beelden en verhalen dan we ooit hebben kunnen dromen. Het is de missie van Mindshare om – met deze visie in het achter- en voorhoofd – merken en consumenten met elkaar te verbinden. Daarbij kijken we niet alleen naar de betaalde media, maar ook naar de eigen kanalen van merken.

Bij het communiceren met de huidige klanten zijn de eigen kanalen daarbij heel belangrijk. Daarna kijken we wat benodigd is in betaalde media. Bij campagnes gericht op nieuwe klanten kunnen de betaalde media juist weer meer een hoofdrol hebben. Mindshare stelt zich tot doel om alle kanalen in advies te integreren.

Wij stimuleren origineel denkwerk. Als het al een keer gedaan is, is het niet goed genoeg. Als je het eerder hebt gezien, denk dan nog eens na. Snelheid, teamwork en provocatie zijn de bouwstenen om origineel denkwerk toe te passen.

Ons grootste competitieve voordeel is onze mensen en hun passie. Zonder dat zijn we nergens. We hebben ons altijd al verzet tegen establishment. We hebben altijd gepionierd. We zoeken mensen met dezelfde spirit. Rusteloze geesten die zaken anders en beter willen aanpakken. Mindshare is op zoek naar ambitieus talent met ideeën, en schrijft daarom deze unieke scriptiewedstrijd uit.
Kijk ook eens op onze website www.mindshare.nl en volg ons op Twitter en Facebook.

Mindshare Logo